Wedding planner – czy warto wynająć?

Wedding planner – czy warto wynająć?

Coraz więcej par decyduje się na wynajęcie profesjonalnego wedding planner. Wszak nie ma się czemu dziwić, taka osoba weźmie na siebie część ślubno – weselnych obowiązków, a Wy będziecie mieć w końcu trochę czasu na relaks i odpoczynek, który przed tym najważniejszym dniem w życiu na pewno Wam się przyda. Jednak nie zawsze budżet pozwala na to, by taką osobę wynająć. Dlatego też napiszemy Wam dziś, jakie złote rady dać Wam może wedding planner – pamiętajcie, by je zastosować!

Przede wszystkim warto ustalić budżet ślubno – weselny i starać się go trzymać. Zanim jednak to zrobicie, stwórzcie listę gości – łatwiej bowiem będzie Wam ustalić, ile pieniędzy wydacie na sprawy organizacyjne. Pamiętajcie także o harmonogramie działań, by nie wkradł się chaos i nieporządek. Bardzo ważne jest także ustalenie priorytetów. Sami musicie wybrać, czy ważniejsza jest suknia ślubna od wiodącego projektanta czy też zespół muzyczny najwyższych lotów.
 
To wszystko Wasze decyzje. Wybierzcie też temat przewodni weselnego przyjęcia lub przynajmniej kolor, który będzie dominował. Warto też rozdzielić prace pomiędzy członków rodziny i przyjaciół – jeśli będziecie sami wszystkim się zajmować, okaże się, że w najważniejszym dla Was dniu jesteście potwornie zmęczeni.

Jeśli jesteście ciekawi, co jeszcze radzą najlepsi konsultanci ślubni w kraju, koniecznie zajrzyjcie na blog letswedding.pl. Opisujemy tu także najnowsze ślubno – weselne trendy, pomagamy wybrać idealną suknię i najpyszniejszy tort oraz znakomitego fotografa. Zapraszamy do nas, z nasza pomocą bowiem uda Wam się zorganizować ślub i wesele niczym z marzeń!

Comments are closed.